5 grunner til å bruke Microsoft Office 365 Delve

En flott måte å forstå Office 365 Delve på, er å beskrive den som «LinkedIn eller Facebook for Office 365 innhold» Delve, som er basert på Office Graph, overfører relevant innhold og dokumenter basert på brukerens aktiviteter. Programmet er utformet for å fremme dokumentsamarbeid og legge til rette for ansattes interaksjoner.

  • Enkelt å administrere brukerprofiler

    • Lar brukerne gjøre endringer på skjermen på bare noen få klikk
  • Robust innholdssøk

    • Søk etter nøkkelord inne i et dokument
  • Ansatt katalog

    • Søk etter andre brukere ved å bruke for- og etternavn
  • Personlige bruker aktivitet

    • Vis en tilpasset feed av brukeraktivitet på en profilside
  • Dedikerte Mobile App’er

    • Mobile app’er slik at brukerene kan gjenskape deres nettleserversjon når de er på farten

Delve overfører personlig innhold til deg fra tvers av Office 365. Delve sørger for riktig informasjon til rett tid basert på hva du jobber med og hva trendene er rundt deg.

Les mer om Microsoft Delve her