Kundeservice

Microsoft Dynamics 365 (CRM) for kundeservice vil veldig enkelt gi alle dine agenter all den informasjonen de trenger på en plattform. En 360 graders visning av hver kunde, inkludert en full historie om kundeinteraksjoner og preferanser. Gi dine ansatte det verktøyet som de trenger for å gi kundene dine enestående kundeservice.

Med Microsoft Dynamics 365 kan du knytte langvarige kunderelasjoner ved å tilby korrekt og tilpasset kundeservice – når som helst, i alle kanaler. Sørg for at dine ansatte har alt de trenger for å kunne yte god kundeservice.

Å besvare alle henvendelser så raskt som mulig etter at de har kommet inn er utrolig viktig og noe som gjenspeiler god kundeservice. I dagens marked forventes det at du har full oversikt og at du er tilgjengelig overalt. Med et godt CRM system som håndterer saks- og kundeoppfølging er du langt på vei.

Med Dynamics 365 for kundeservice arkiverer du hver eneste henvendelse med et tildelt id nummer i en sentral database. I CRM kan du enkelt organisere og finne frem til enkelt henvendelser basert på eier, status, kategori, prioritet, kunde med mye mer.

Noen korte videosnutter om kunderservice løsningen

Ta kontakt her om du ønsker å vite mer eller bestill kundeservice løsningen via oss

Eller ta kontakt på telefon / e-post:

Telefon:  23 33 89 99

E-post:  salg@avantit.no

Kontakt oss