• Kundeservice

Advokat og Saksbehandling

For advokatbransjen har vi utviklet en helt egen løsning basert på applikasjonsplattformen Dynamics 365 med enkel og effektiv sakshåndtering, timeregistrering, dokumenthåndtering og utleggsregistrering, med mye mer – tilpasset spesielt for advokater. Advokatene kan enkelt se sine aktive saker, hvor mange timer som er registrert i en gitt periode, mens avdelingsledere/partnere har også tilgang til en mer helhetlig oversikt.

Med automatisk opprettelse av oppgaver ved visse hendelser eller statuser på en sak, gjør det at deres ansatte til en hver tid har god kontroll på hva de skal gjøre for å følge opp saken på best mulig måte. Disse oppgavene kan være både SLA drevet, men samtidig er det heller ikke slik at alle oppgaver bør være det. Egne rollebaserte skjermbilder gjør systemet veldig fleksibelt – eksempelvis generell saksbehandling, regress og prosedyre. Ved å inkludere en malgenerator for Word/PDF vil dere ha muligheten til å enkelt generere opp relevante dokumenter til en sak, eksempelvis brevmal,timelister eller oppdragsbekreftelser.

Med hurtig og effektiv timeregistrering kan dere enkelt registrere innkommende/utgående telefoner, Saksgjennomgang er osv. I tillegg til dette er det også utleggsregistrering på sakene.

Effektiv Sakshåndtering

Dynamics 365 Salgsmulighet

Exchange online betyr at din Exchange e-post server er plassert hos Microsoft sine driftsentre og derfor kaller vi det i «skyen». Som bruker opplever man ingen forskjell i forhold til tradisjonell lokal Exchangeserver. Man har tilgang til fellespostbokser, felleskalendere, aliaser, fraværsassistent, videresending osv akkurat som vanlig. Man har hele 50GB e-post boks inkludert pr bruker.

Rollebaserte Dashboards

Kundeservice dashbord

Som en del av Office 365 abonnmentet følger også med full versjon av nyeste Office pakken til enhver tid. Man kan installere Office pakken på inntil 5 enheter pr bruker, f.eks. stasjonær kontorpc, bærbar pc for jobb, hjemmekontor pc og yttereligere 2 maskiner til. Office er da koblet opp mot bl.a. Exchange for e-post/kalender og Sharepoint for lagring av dokumenter. Kan også aksesseres via mobil og nettbrett

Viktige funksjoner og tjenester som er i vårt advokat og saksbehandlingssystem

Timeregistrering

Hurtig timeregistrering

Offline tilgang

Rollebaserte dashboards

Oppfølgningsoppgaver

Oppfølgingsoppgaver

Mobil App

Mobil App

Fakturering

Fakturering

Dele mapper eksternt

Dele mapper eksternt

Mobil e-post og kalender sync

Mobil e-post og kalender synch

Sikker og tilgjengelig e-post

Sikker og tilgjengelig e-post

E-post web access

E-post web access

Konfigurasjon og tilpassning

Konfigurasjon og tilpassing

Fellesområde arkiv

Fellesområde arkiv

OneDrive hjemmeområde

OneDrive hjemmeområde

Offline dokumenter

Offline dokumenter

Dokument flyt

Dokument flyt

Dokument versjonering

Dokument versjonering

Sikker lagring og backup

Sikker lagring og backup

Tett samspill med Office 365

Tett integrasjon med Office365

Brukertilganger

Brukertilganger

Virksomheter og avdelinger

Virksomhet og avdelinger

Ta kontakt her om du ønsker å vite mer om vårt advokat og saksbehandlingssystem

Eller ta kontakt på telefon / e-post:

Telefon:  23 33 89 99

E-post:  salg@avantit.no

Kontakt oss