Hvordan komme i gang med HP ePrint?

HP ePrint er en gratis tjeneste fra HP som gir deg mulighet til å opprett en unik e-post adresse du kan dele med utvalgte brukere eller åpen for alle. Ved å sende en e-post til skriverens e-post adresse blir dokumentet skrevet ut.

Tilpass skriverens e-postadresse

Du har muligheten til å kreve ditt navn (eller firmaets navn) og velge din egen ePrint-adresse. For eksempel kan firmanavn@hpeprint.com enkelt deles med de som trenger tilgang. Logg inn på HP Connected-kontoen din, gå til Mine skrivere, velg Innstillinger, og klikk på Endre e-post.

  • Aktiver webtjenester på skriveren

  • Koble skriveren til HP Connected for å få skriverens unike e-postadresse

  • Opprett en ny e-postmelding og legg til eventuelle vedlegg du vil skrive ut, opptil 10 MB totalt.

  • Hvis du vil skrive ut en e-postmelding du mottok fra noen andre, åpner du meldingen, og velger deretter videresend.

  • Hvordan legge til en printer til din HP Connected Account