• Demo av Avant Legal 365

    et fagsystem for advokatbransjen

Klientportalen

Klientportalen gir mulighet for: 

  • Logg inn med Vipps.
  • Kryptert kommunikasjon. 
  • Klient registrerer selv øvrig kontaktinfo.
  • Booking av konsultasjon. 
  • Automatisk varsling ved oppdatert informasjon.

Saksadministrasjon

Innovasjon gjør saksadministrasjonen lettere for deg 

  • Personlig dashbord, henvendelser, klienter, saker, timeføringer, fakturering.
  • Illustrere rapporter av timeføringer filtrert på ønsket datering. 
  • Administrer sikkerhetsroller, få løpende oppdateringer og personaliser systemet med selskapet sitt logo. 

Dokumenthåndtering

Hvordan jobbe mest effektivt med dokumenter

  • Drag&Drop en eller flere e-poster samtidig fra Outlook til aktuell sak.
  • Vedlegg blir automatisk skilt ut som egne dokumenter på saken og man får mulighet til å gi de nye navn.
  • Drag&Drop av dokumenter fra filutforsker inn på sak og i valgt undermappe på saken.
  • Støtter filtyper som f.eks. Word, Excel, PowerPoint, PDF og bildefiler.

Integrasjon mot Microsoft Teams & Outlook

Ta kontakt her om du ønsker å vite mer om Avant Legal 365

Eller ta kontakt på telefon / e-post:

Telefon:  23 33 89 99

E-post:  salg@avantit.no

Kontakt oss